Fatma_besci6 Ne benim kafam neden babasının kafası büyük ama ultrasonda bebeğimin kafası büyük çıkıyo kimlerin başına böyle olay geldi yardımcı olabilirmi
esraEb Fatma_besci6 24. Haftamda bana da öyle demişti. Pazartesi gidince tekrardan bakacak. Sağlıksal bi sorun değil genetik olabilir dedi. Bide sanırım erkek bebeklerde olabiliyormuş genelde. Siizn de erkek mi ?
Tiiffany Fatma_besci6 yani bizede büyük denmişti ama dogdu normal yani 2 yasında olacak. Büyük diyince devasal bişey beklemeyin
Benvebebegim Fatma_besci6 bizde aynı durumdayız. Kız bebek önden önden gidiyor 1 aydır. 1 haftaydı 3 e yaklaşmış. Neden anlamıyorum. Doktorum normal diyor. Siz kaç haftalıksınız biz 32
Nese92 Fatma_besci6 benimde kız bebeğim 35. Haftadayim 38 hafta ile uyumlu kafa çapı sağlık problemi yoktur canını sıkma
Gozde_52 Canım benim bebeğimde herşeyiyle bir hafta önde gidiyor gelişimi boyu kafası falan , eltiminde bebeğine önde dediler kafası büyük vs dediler merak etme böyle devasağ bişey bekleme çocuk doğdu valla hicbirseyi yoktu🥰
Gozde_52 Fatma_besci6 merak etme oyledir ultrasonda aşırı derecede büyük birşey sanıyoruz ama gerçekten öyle olmuyor çünkü iki ay önce eltim doğum yaptı Maşallah abartılacak hicbirseyi yoktu bebisin gayet sağlıklı doğdu doktor aile tarafından ırsi olduğunu söyledi bize hatta🥰 belki sizinde eşinizin tarafında olan vardır 😇