Aylnf17 Merhaba hanımlar, ücretli öğretmen olarak çalışıyordum. 33+0 da yani dün rapor aşıp okuluma verdim. Okul haricinde milli eğitimin de haberi var. Milli eğitime de rapor vermem gerekiyor mu bilen var mı?