Gokcebsyn Kızlarrr 3 üslerim için isim önerilerinize ihtiyacım var 3 üde Kız hadi bakalım neler olabilir 👶👶👶
Zeynepozcan Gokcebsyn kız biz birine zor buluyoruz vallahi senin işin daha zor 😄 maşallah prenseslere sağlıkla gelsinler❤️
Catsofmom Gokcebsyn Çiçek isimleri duymuştum 🥰🥰 sağlıkla gelsinler inşallah Asya- Arya- Azra diyorum ben 🥰
esraEb Gokcebsyn ayyy çok tatlı ya Allah sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin ömürleri güzel olsun inşallah 🥰🤗💕
Alprslnbal Gokcebsyn ben daha bi taneye isim bulamadım maşallah sağlıcakla kucağanıza alırsınız inşallah
Ayselsilahimigetir Gokcebsyn kaç haftaliksiniz bende üçüz gebeyim durumlari nasil iyidir insallahh doktor riskli diyor bana da😏
Gokcebsyn Ayselsilahimigetir benimde öyle zor yatarak geçiriyorum maalesef kanamalarım oluyo sürekli sizinde normal yollamı 3 üz oldu hayırlısı ile dünyaya getirelim sizin cinsiyetler bellimi
alimerve Gokcebsyn oyyy ne kadar güzel bı his yaaa sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗 , 🤗
CemrePektas Gokcebsyn annem yaklaşık 34 35 sene önce ilk hamileliğinde 3üz kız dünyaya getirmiş. Erken doğum sebebi ve o zamanın sağlık sıkıntıları yüzünden küvöze alınamadığı için bebekler tutunamamış. İsimleri; Meral Ceren Ceylan mış. Ben de kendimden bir kombin söyleyin; Alin Lina İnal. Hepsi birbirinin içinde ☺️
Amineazra Gokcebsyn oh maşallah hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🥰 Hüma hüda hüsna Alya azra afra Rabia Rana ravza 💞
Khena Valla ne koyarsanız koyun Ayşe ye ela , ela ya Sena diyeceksiniz. Benim 2 kuzum var 5 yaş araları var ona rağmen sare ye Mina, Mina ya sare diye bağırıyorum. Fikir olsun diye: Alya, Asya, Arya Allah kolaylıklar versin
Pamukbebegimm Gokcebsyn oyy maşallah 3 tane kız bebiş saglikla gelsinler 🥰 Hafsa Mihra Zümra olur gibi bence 🥰 ben bu üçü arasında çok kararsızdım kızımın adı Hafsa oldu ☺️
bebisimbenmmm Hatisss deren beren Lina Mina Arya marya Okus pokus der gibidegisik oluyor yanyana ya😅🤭
Ayselsilahimigetir Gokcebsyn normal yolla degil bizim tüp bebek cinsiyetleri gecen hafta belli oldu 3üde erkek suan 13 haftalik oldum🙂 cok riskli falan dedi doktorlar cok bulandı kafam nasil gecicek bu surec bilmiyorum 😞