bsraafb Güzel anneler sizce sepet beşik mi kullanışlı yoksa anne yanı beşik mi tecrübelerinizi paylaşır mısınız☺️ Teşekkür ederim..🙏🏻
Tusse18 bsraafb anne yanı park beşik aldık elele madre çok beğendik bugün geldi kurduk baya kullanışlı duruyor kullanmak nasip olur inşallah fiyat 2400 yatak hediyesi var
mmeliikee Ben odam çok çok küçük olduğu için sepet alacağım ama herkes anneyanı öneriyor bebeği görebilmek ona rahat ulaşabilmek adına
Tusse18 bsraafb kendi sitesinden aldık canım diğer yerlerde yatak hediyesi yok kendi sitesinde var hem bir şey olursa daha güvenilir olur diye
Tusse18 Enno yatağına çok güvenmemiştim ben kaliteli bir şey alırım dedim ama fena çıkmadı valla tabii yine reflü yatağı tarzı bir şey alırım