tkgziremmy06 Merhaba hamis anneler Kızımın birinci ismi Ebrar olacak ama yanına yakışan ikinci bir isim arıyorum lütfen boş bırakmayın sizlerin düşüncelerini bekliyorum
Cekilmezbirkiz Ben 2. İsm olarak Ece düşündüm ama ilk isim konusunda kararsızım. Ece kraliçe demek Ecem de olabilir
tkgziremmy06 Karar olarak Tuana Defne de karar kıldım anneler cok teşekkür ederim hepinize 😍😍 Amineazra caglasmsr H_a03 [silindi]
Feyza_d cevriye35_ evet tasavvufta ilahi aşkı temsil ediyor. Diğer manasında aşk şarabı olarak gördüm
cevriye35_ Feyza_d İçki yapiminda kullanilan bir bitki olarak okumustum dediginiz gibiyse çok guzelmiş