Arkadaşlar 13. Haftada kontrole gittiğimde cinsiyet için hoca kız galiba demişti. 15. Haftada gittik çok uğraştı bakmaya ama malesef tam göstermedi kız gibi de erkek gibi de dedi. 18. Hafta da yine gittik erkek sanırım dedi sonra kesin erkek siz göremiyorsunuz ama ben gördüm dedi. Ama net konuşmadı gibi erkek sanırım dedi başta çünkü. Hoca da çok tatlı iyi biri. Sizce başka bir doktora görüneyim mi yoksa detaylı ultrason mu bekleyim, ne dersiniz?