Rwerdst Fasulyemmm yok aşkım perinotolojiye yönlendirildik zaten. Gelişim geriliği var🙃 bir doktor dese sıkıntı yokta hepsi benzer kilolarda söylüyor ☺️
Mummumlilo kontrole gitmedim daha bayramdan sonraya kaldı en son 960 grdı 3 Haziran’da gitmiştim. 1 buçuk kilo olmuştur 🙄