naz_ozz ben de usg de doktor bakınca öğrendim. Benimki de alttan vururdu aslında ama ne bilim hiç anlamamıştım, doktor baş gelişli diyince şok olmuştum çünkü benim bebiş çok hareketli de değil, ne ara döndü demiştim 😂 şimdi 35 haftalık bakalım haftaya kontrolümüz var hâlâ baş gelişli ise normal doğum gibi görünüyor, hayırlısı