Kızlar merhaba dün akşam kahverengimsisi kırmızımsı bir lekem oldu bugün hastaneye gittim doktorum bir sıkıntı yok dedi fakat yerleşme yeri çok aşağıda dedi rahmin perdeli olduğunu söyledi düşük önleyici bir iğne verdi yaptırdım bu durumla karşılaşan var mı tedirgin oldum açıkçası