Cmscms06 Belimde kalçamda ve bacağımda ağrı var kızlar. Bel fıtığımda var acaba ondan mı oluyor ayırt edemiyorum. Yaşayan oldu mu bugün yumurtlamanın 9. Günü, 2 gün sonra direkt kan vermeyi düşünüyorum regli bekleyemeyeceğim çünkü düzensiz oluyorum
Sibelsibos Cmscms06 valla benim bel fıtığım yok ama 4 ve 5 gündür sag belim çatlayacak özellikle sabah kalktığımda ayakta çok durursamda ağrıyor otururken de sızlıyor kasıklarımda hafif agırlık varmış gibi hissediyorum kasıklarda çok hafif sızlıyor arada adete 9 gün var ne belirti çözemedim 😊
Cmscms06 Benim bir de sadece tek taraflı sol bölgem sadece 🥲 siz ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz?
Sosyalciniz Benimde reglime 5 gün var bel kemiğimde ağrı oluyor gebelik belirtisi mi acaba ay inşallah öyledir
Cmscms06 Sosyalciniz hiç bilmiyorum ki 🥲 benim yumurtlamam geç oldu, normal hesaba göre benim de 5 gün olması gerekiyor yani 14 gün sonra olacağımı düşünürsem 🥲 idrar testleri çok yanıltıyormuş o yüzden direkt kan vereyim diyorum 2-3 güne
Sosyalciniz Cmscms06 inşallah istediğiniz sonucu alırsınız. Ben kan verip sonra hüsrana uğramak istemiyorum