Buse__ylmzz07 Kızlar 27+1’im son 1 haftadır diyim otururken uzanırken bir anda başım dönüyor gibi bi his oluyor yani başım mı dönüyor anlamıyorum çok tuhaf şekilde duraksıyorum böyle dönüyormuş gibi hissediyorum neden acaba yaşayan var mı bu saçma durumu😅
naz_ozz Buse__ylmzz07 ay o hafta bende öyleydim kesinlikle oturunca kalkınca baş dönmesi oluyordu 28 olduyeni yeni düzeldi tansiyon normal olmasına rağmen öyleydi😵💫😵💫
Benbendegilim Buse__ylmzz07 tansiyonun düşüyordur muhtemelen bana da oluyordu tansiyonumu ölçtüğümde hep düşük çıkıyordu bu aralar düzeldi
Buse__ylmzz07 naz_ozz benimki ayağa kalkınca arada oluyor da tuhaf kısmı normal oturuyorum mesela tv izliyorum bir anda dönüyor başım
naz_ozz Buse__ylmzz07 bende öyleydim canım ama ben progestan kullanıyorum bence ondan herhangi bir ilaç kullanıyor musun
Benbendegilim Buse__ylmzz07 düşük tansiyon sıkıntı değilmiş yüksek tansiyon baya problemli bir şeymiş ben baş dönmesi haricinde bir sorun yaşamadım sonrasında kendi kendine düzeldi zaten
tubimom Buse__ylmzz07 ben dışarda awmde fenalaştım valla bir teyze olmasa yeri boyluyordum tansiyonum ve şekerim düşmüş sık sık azar azar atistirin
Buse__ylmzz07 Benbendegilim haftaya muayneye gidicem sorucam doktoruma bakalım ne dicek 🤷🏼♀️ Teşekkür ederim cevabınız için
Kalbiimde2can Buse__ylmzz07 30+2 oldum ve aynisini yasiyorum tansiyonum düsüyor oturdugum yerde bayilcak gibi oluyorum
Kalbiimde2can Buse__ylmzz07 bana arada geliyor gidiyor bazen yolda yürürken oluyor bu sebeble disariya yanliz cikmaya cesaret edemiyorum bana havalardan hormonlardan dolayi olabilecegini söylediler ama bilemedim haftaya sali bende kendi doktoruma gidicem ona sorcam bide