Aysegull123 arkadaşlar ilk gebeliğimi 6+3 de kaybettim ikinci gebeliğim 5 haftalık henüz ama çok korkuyorum dinleniyorum sürekli ama kasık ağrım var psikolojik olarak atamıyorum kaygıyı
birannis_ Aysegull123 benimde bu gebeliğimden önce bir düşüğüm var 6 haftada düşürdüm 3 ay sonra tekrar hamile kaldım aynı ağrılar bendede oldu uzandım dinlendim hiç ağır iş yapmadım doktor ne kadar tehliken yok dese bile çok dikkat ettim sizde dikkat edin rabbim size bağışlasın yine kalbinizi ferah tutun biz çok şükür 27 haftamızı gördük darısı sizin başınıza 🌸🤲
nora_01 Aysegull123 benimde bi düşüğüm var canım kasık ağrıları bendede var kanaman yoksa korkma doktoruna danış progestan versin bana direk 4. haftadan progestan başlattı
Aysegull123 @nora_01 kanamam yok ara ara kasıl ağrım var doktor banada progestan verdi ilk kontrolümde
Hilalsytp Merhaba, ben de ilk gebeliğimi 8-9 haftada kaybettim 🥲şuan 11 haftalık gebeyim. En son 9haftada kontrole gittim. Her şey yolunda idi şükür. Ama sürekli o psikolojiyi aşamadığım için korku içindeyim 😭
Bsraball Hilalsytp bende aynı durumdayım bu korkuyu atamıyorum . Sadece Allah bana nasip ettiyse nolursa olsun bu bebek doğacak diyorum
Hilalsytp Bsraball ne güzel söyledin ❤️ tüm dayanağımız temennimiz bu❤️ inşallah sağlık şekilde hayırlı günlerde miniklerimize kavuşacağız 🥹❤️❤️❤️