gulsumd1 Kızlar iyi akşamlar 36+0 bebeğimin suyu çok azaldığı için yarın sabah beni sezeryana alacaklar dualarınıza talibim bebeğimi yanıma versinler 😊🫶
Siyahdnz gulsumd1 benımde azalmış canım kılosu da 1600 34.haftadyaım benimde alcaklar 10 gune hayırysla al yanına kılosu ıyıse gelır yanına cıger gelıstırcı de vurukduysan hıc korkma
Zeynepp054 gulsumd1 Sağlıkla kavuşun inşallah 🤍 benimde 36+6da almışlardı acil sezeryana hiç bir sorun olmadı merak etmeyin sizinde yanınıza verirler inşallah ☺️
eymenmom07 eymenmom07 doğduktan sonra kilosunun 300-400 gramı gidiyor ödem olduğu için. Küveze almamaları için ciğer geliştirici iğne iste kesinlikle
gulsumd1 Sabriye11 suyum az olduğu için yatıyorum zaten evet 12den sonra hiç bi şey yiyip içme dediler 😊