PamirKayra bugün. göbek altımdan itibaren inanılmaz regl ağrısı gibi ağrı karnımda sertleşme birde bebeğin hareketleri canım çok yakıyor kendimi duşa zor attım nefes darlığı ve sırt ağrısı da cabası. erken doğum olma ihtimali nedir
Dudu20- PamirKayra benim de tarif ettiğiniz gibi oldu doktoruma gittim biraz sancı çıktı indicard hapını verdi 1 hafta kullanıp tekrar gittim bugün düzelmişti sancım bence sizde gidin
BBeeBBeeKKoo PamirKayra bendede sürekli olan şeyler dün kontrolüm vardı herşey yolundaydı bebek büyüdüğü için ağrı olur dedi vajinamda da çok ağrı oluyor normal dedi bana korkmayın ama yinede doktorunuza görünmemizi tavsiye ederim herkesin bünyesi bir değil
cerenizim7876 Sıcak duşa girmeyin öyle bir durum varsa süreci hızlandırır .Dinlenip bol su için .Doktorunuzla konuşun durumu
PamirKayra BBeeBBeeKKoo hareketleri çok sertleşti birde vajinaya baskı yapıyor yürümeyi dendm çıkıcak gibi içimden. ve daha 33 haftadayım
BBeeBBeeKKoo PamirKayra Evet bende öyle hissediyorum yürürken böyle çökesim geliyor olduğum yere hareket ederken canımı acıtıyor bazen
PamirKayra BBeeBBeeKKoo inanılmaz korktum sabaha kadar çocuğu rahatlatan müzik dinlettim şaka gibi. ama etki etti sakinleşti sanırım gazda sıkıştırıyor bende gastirit var ne yesem. maffediyor afedersinz çıkartamıyorum göbeğim olduğundan 3 katı geriliyor