tulay-01 Merhaba arkadaslar hen 5 hafta 5 gunluk hamileyım gecen 1 yada 2 damla kan gördum doktora gıttım normal gebeluk dedu progestab verdı şimdi tekrar lavabıya gıttım yıne kanama oldu ustelık mercımek boyutunda bır parça gördum sızce ne bu
ikranurkutay tulay-01 canım aynısını yaşadım 4+3 Ken kanam oldu kahve rengi ama çok değil akıntı gibi doktorumu aradım hemen yerleşme kanamasıdır dedir küçük pıhtida görmüstüm progestan yazdı sabah akşam fitil olarak kullandım daha sonra muanede keseyi ve bebeği gördüm şuan 5+4 üm iki gün oldu lekelenme bitti ve kasık agrımda gitti ilacını düzenli olarak kullan bende faydası oldu progestan dı ilaç
tulay-01 ikranurkutay bende sımdı acilden geldım cnm doktor normal dedu sorub yok dedı bende 5+5 gunluk bebek yeni dedı bende progeston kullanıuırum
ikranurkutay tulay-01 geçmiş olsun canım endiselenme sitres bile lekelenmeye sebeb olabiliyor sağlıcakla büyüsün inşallah bebeğin 🥰