Ya ben aşıyı takip ediyodum ama aklımda en geç 16. Haftada yaptırın kalmış bi baktım ki 14. Hafta en sonmuş sağlık ocağımıza bile sordum daha önce bi bebeğe içirirlerken çocuk kusmuş annesi şikayet filan etmiş artık yapmıyoruz biz dedi başka sağlık ocakları yapıyo ama biliyorum bende daha 2 haftam var sanıyodum meğerse 14. Hafta en geç yaptırmam gerekmiş şimdi olduk 14+3 🤦♀️