beyzanurytt
Kesesi yuvarlak düzgün şekilli, yerleştiği yer kesenin sağı o yüzden kız dedim.
Erkeklerde kese daha şekilsiz, uzun görünümlü oluyor ve ya fasulye gibi oluyor rahimde daha çok sağda oluyor ama kese içinde sola doğru duruyor daha çok
Bir diğer ultrasonda kesene bir daha bak birde plasenta yerine değişirse yanılmış olabilirim bunlar genelde olanlar hepsinde olacak diye bir durum yok ama ben en çok çin takvimine güveniyorum o ne diyor ?