atlasveannesi_ Kızlar dünden beri mide bulantım bi anda kayboldu suan hamile degılım gıbı 9+3 deyım dünden önceki günler çok kusuyordum bısey yıyemıyordum neden böyle endişelenmelimiyim
[silindi] atlasveannesi_ bulanti kisiden kisiye degisiklik gosteren bir durum hamilelik boyunca hep bulanacak degil ki illaki gececekti. Benim bir gun bile bulanmadi mesela. Kanamaniz olmadikca korkmaniza gerek yok.
poyrazin_annesi28 atlasveannesi_ Sakin ol canım benim de belirtilerim geçmişti 🥹 Şanslısın işte güzelce gecirirsin hamileliğini