_tuuggcce_ Ekstra tercihiniz varsa önerilere açığım. Stok yapmayacağım ama 1 numaradan kaç adet, 2 numaradan kaç adet alayım ilk etap deneme için?
tubimom _tuuggcce_ ben indirim kovaliyorum buldukça Molfix alıyorm sleepy eski kalitesinde değil çok ince ve geçiriyor
oguzkagan_ _tuuggcce_ Ben Prima aldım. En risksiz ve en güvenilir o olduğunu düşündüğüm için. Yapısı dokusu da güzel. 1 numara 70 adet bir paket aldım. Bir tık büyük bir bez.
H1z2a3 _tuuggcce_ üç kızımda da prima kullandım bunda bilmiyorum kullanımıyım çok pahalı oldu çünkü bende bakıyorum hangi bez iyi gelir diye
Tugceeeeeee1 13 günlük bebeğim var ilk Prima 70 adet olanla başladık 10 günde paket bitti boyutu bir tık buyuk oldu 3.085 doğdu oğlum. Molfix mavi paket almıştık onu açtım 88li o primaya göre daha küçük boyut olarak bilmiyodum böyle oldugunu
_tuuggcce_ Tugceeeeeee1 o zaman molfix alırken 2 numara mı almak lazım ki? Yani 3 kilo üstü bir bebek için en azından
tubimom _tuuggcce_ bir numara bende çok tercih etmeyin çabuk büyüyor bide birle iki arasinda çok kilo farkı yok bir paket yeter bence 2 numara iki paket üç numara duruma göre alicam bende ama bebeğiniz erkekse gelişim olarak kız bebeğe göre biraz daha iri olabiliyor o kısım fazla sıkmasın diye büyük tercih ediliyor kuzenlerim den böyle gördüm 🌸
ezgi-esk _tuuggcce_ Molfix pure soft aldım oğluma bezi birakana kadar kullandık 3380 doğmuştu 1 numara küçük gelmedi. Ama cabuk kilo aldi 40 i çıkmadan 2 no ya geçtik.
_tuuggcce_ H1z2a3 evet prima en pahalı olanı 🫠 ben hatta fiyat karşılaştırması yapmıştım bi ara en uygunu molfixti. Tabii şu anda da öyle mi bilmiyorum