Hilalbeby bu bahsettiğin belirtilerin tümü bende en az 2 haftadıe var canım ve gitsem muhtemelen açıklığada bikaç cm diyeceklermiş gibi 3.hamileliğim bu durumda yatış ilk defa duydum doktorlar hep düzene girmediği sürece yalancı sancı diyolar çünkğ 🤷🏻♀️ Salı benimde randevum on gündür gitmedim 3.olunca insan daha rahat oluyo 36+3 bu arada ama yatış desede yatmazdım sanırım diğer iki doğumumda tecrübesizce oldu bunda olursa kendi sancımla gidip doğurmak istiyorum nasip tabi bilemesemde🤷🏻♀️