2 yıldır bu evde oturuyorum devamli geldiler yavrular büyüyüp ucmadan yeni yumurta cikardi konbinin üstünü kartonla kapattik 3 4 parmak aciklik kaldi kuyrugu kivirip orda bile yuva yapmaya çalıştı kovaladim artik cunku camasir serdigim balkon camasirlar hep kaka tekrar yika ugrasip durdum. 2 3 ay oncede erzak dolabinin üstünde saksida cicek vardi ona yumurtladi tekrar kuslar uctu orayi da posetle sardik balkonda ki saksilara da mandallari dik sekilde koydum oturamasin diye simdilik gelip bakiyolar gidiyolar yildim artık alt katimda ki balkon kullanılmıyor ama oraya gitmiyolar anlamadim neden bizim balkon