Pemberuya Çok geçmiş olsun canım. Valla senin kadar olmasa da ben de çektim Rabb’im daha çektirmesin. İlk üç ay enfeksiyon vardı bende boğaz iltihabı bıçak kesmiş gibi ağrı vardı öksürük vardı karnıma kramplar girerdi öksürük yüzünden. Sürekli tekrarladı kendini artık dayanamayip antibiyotik kullanmak durumunda kaldım. 9. Haftamda 😔 Sonra dişim ağrıdı birkaç gün şükür geçti hala korkuyorum 🥺 Sonra her gün baş ağrısı baş dönmesi mide bulantısı bunlar herkeste oluyormuş sanırım yakın zamanda da tansiyon çıktı sürekli başım ağrıdı burundaki kılcal damarlar çatladı üç gün burun kanamam durmadı üç kez tampon tikadilar dört gün hastanede yattım. Şu an 26. Haftamizdayiz kızımla korkuyorum süreçten. Her şeyi geçtim doktorlara soru sormaya da gitsem ultrasona aldılar hepsi de kalp atışını dinletti başlarda umursamadim sonra araştırdım sordum çok yere olumlu olumsuz çok şey duydum sık girmek yanlış diyenler oldu beyin yapısına zarar verir USG diyenler oldu bunu takarak geçiyor gebelik korkuyorum 🥺 Rabb’im korktugumuza uğratmasın