Kızlaaarr 32. Haftadan sonra bebek makat gelişliydi bugün kontrolüm vardı sezaryen için gün alıcaktık ama bebeğim çok şükür dönmüş o kadar sevindim ki bu arada şuan 37+5 im daha geçen hafta gitmiştik hala tersti benim gibi üzülüp umutsuz olanlar varsa umut olsun diye paylaşıyorum 🙏🏻 Youtube daki bebek döndürme hareketini yapıyordum ama hiç umudum yoktu dualarımızı esirgemeyelim birbirimizden herkesin kolay doğumları olsun inşallah 🙏🏻 Bende sezaryene kendimi odakladığımdan izne ayrıldığımdan beri hiç hareket etmedim yürüyüş vs yani şimdi başlayacağım bakalım varsa kolay doğum önerileri ve bebeğin kanala yerleşmesi için yaptıklarınızı alırım ☺️