@"B
Busra--54 canim çok geç bir tarih vermiş gerçekten, acaba ikiz olduğunu atlamış olabilir mi dalgınlıkla. Ben de bugün itibariyle 35+0 oldum, aynıyız seninle, çift yumurta ikizi. Benim ağrılarım var ama nstde çıkmıyor. Açılma yok. Suları iyi. Ama oğlum kafasını doğum kanalına yerleştirmiş, bu da beni çok zorluyor. Adım atamıyorum ağrıyor ayağa kalkınca. Hep yatıyorum. Bana hersey yolunda biraz daha bekleyelim çarşamba günü tekrar gel bakalım dedi, maksimum 37ye kadar bekletiriz zaten dedi. Bence imkanın varsa başka bir dra daha git. 12 haziran da olabilir dedi. Ama ben zor dayanicam gibi