CeydaST Asya2838 son 12 bugünü saymazsak 11 valla aşağısı yırtılır gibi acıyor sızlıyor arada. Ara ara kasılmalar oluyor da bakalım ne zaman gelecek bizim kerata
DDemett Asya2838 benımde son 15 gun beklemekteyız doktor bu hafta %10 ıhtımal bir sonrakı hafta %90 dedı ama bakalım 🥰
Asya2838 CeydaST vlaa cnm benim 36 haftalikken 1 cm acilmam vardı bir ilerlemedikj gelsin sabrın sonu selamet beklemedeyiz🥰🙊
Asya2838 DDemett vlaa salı günü gittim haftaya kadar dogurmasan gel dedi yani bileceğin bizi kandırıyorlar benimde ara sıra sancim oluyor
RNurr Son 7 1 cm açılma var arada yalancı sancı ama gelen giden yok 😂 pazartesi kontrol var bakalım dr ne dicek
Denizztrk Açılma için yaptığınız bişey var mı özellikle hipertansiyon hastayım o yüzden doktor yeni izin verdi squat tempolu yürüyüş ve merdiven inme çıkmaya hiç açılmam da yok 😌
Asya2838 Denizztrk vlaa çömelip kalkma yapıyorum bide yürüyüş ayağını yere koymadan yerleri sildim ama yine gelmiyor benim kız cem