mombarbie_ İlk başta pembe akıntı geldi sonra kahverengi devam ediyor ara ara geliyor 3 gündür bugün beta baktırdım gebelik yok tahmini regli tarihi 2 gün sonra sonradan beta artma imkanı varmi ya da başka bir sorunmu vardır bilgisi olan cevaplarsa sevinirim