Ikimelekannesi38 telaşlandırmak istemem sizi ama bu süreçte tansiyon önemli , ödeminizde var mı ayaklarınızda ? Bunlar Allah korusun gebelik zehirlenmesi belirtileri olabilir. Bende yaşadım bu durumu 32 haftalıktı sanırım bir gün boyunca çok başım ağrıdı tansiyonum çıkmış ama anlamadım hiç de aklıma tansiyon olabileceği gelmemişti. Ertesi gün oldu hala geçmedi anasağlıkta ölçtürdüm 14/9 çıktı , baktı ödem de var. Hemen doktorunuza gidin dedi. Oradan çıkıp hemen doktoruma gittim , çok ciddiye almamıştım ama doktorumda kızdı numaram yok mu neden haber vermiyorsunuz diye. Hemen tahlil aldı kan ve idrar. İki saat kadar da hastanede kaldım sürekli tansiyon takibi yaptılar. Çok şükür sonuçlarımda bir şey çıkmadı. Siz de bir gidin isterseniz , tahlil verin protein kaçağı var mı ona bakarlar. İçiniz rahat eder en azından.