Pnr_KMRC1 ben 30 Hf oldum. İmom ilacı da geçen hafta sağlık ocağında biri tavsiye etti bebeğe çok iyi geliyor son 3 ay kesin kullan diye. OMEGA 3 ve diğer vit var içeriğinde. Ben de decavit kullanıyorum ama OMEGA 3 yok içinde o da multivitamin fakat OMEGA esas bebek için hatta hamile olan olmayan herkes için çok önemliymiş. Ayrı OMEGA mı alsam imoma mı geçsem soracagım doktora