Lcy şuan 18+1 hamileyim .3 kere kahverengi lekelenmem oldu.ilki 2-3 gün 2.si 2 gün sürdü.3.sü ise tek sefer gelmişti.dr .um normal olduğunu söylemişti.ama ben çok evham yapınca ,2.lekelenme olduğunda gerek olmadığını düşünsede beni rahatlatmak adına proğestron verdi.3.lekelenmemde aramadım bile dr.kırmızı kan gelmediği sürece korkma.kahverengi lekeler normal kabul ediliyor.ama dr.unlada paylaş.