Hemen doğumdan sonra verilmiyor diye biliyorum en azından şişlik kalıyormuş , ben m giyiyordum önden düğmeli 2 pijama aldım biri L , biri XL . Bi tane de elbise geceliklerden aldım o da L. Herkes bi
Beden büyük al dedi belki çok kilo aşırım diye almıştım xL yi ama çok aşırı kilo almadım