Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim, bu ay da çift çizgiyi gördüm belirtilerim çok yoğundu hem mide bulantısı hem aşırı uyku hem koku hassasiyeti ama azaldı bu belirtiler yarın adet günüm sizce yine mi kimyasal daha kan testi vermedim ama çift çizgi çok belirgin çıkıyor