Dunyevi Kız bebekler kaçıncı haftada doğum yaptınız benim 40 hafta hesaplanıyor doğöasıama 36.haftadayım 38de falan olurmu acaba
3Tospikannesi Dunyevi 2009′da 36.haftamda doğurdum kızımı normal doğum oldu Şuan 3.çocuğum olacak kız doktorum 1 ağustostan sonra heran gelir dedi aynı 36.haftaya denk geliyor bakalım hayırlısı 😊
Nurrdmr15 Dunyevi ilk kızımı 39+5 te doğurmuştum normal doğumla şimdi ikiz kızlarıma hamileyim erken gelir diyor doktorumuz inşallah 35 i görürüz diye umut ediyoruz