27ozlem Egeliburcu beni çok kabız yaptığı için ve gebeliğim süresince riskten dolayı ıkınmamam gerektiği için doktorum bıraktırdı
Benbendegilim Egeliburcu kan değerlerinize baktırarak bu soruyu doktora sormanız daha mantıklı kimisi içmez ama kan değerleri iyidir bir sorun yaşamaz kimisi de içtiği halde değerleri düzelmez en doğru cevabı doktorunuz verir kafanıza göre ilaç kullanımını bırakmamalısınız
kubraselcuk Egeliburcu midene dokunduysa gece yatarken iç canım ben öyle yapıyorum en az 1 saat önce yeme içme olayını bırak sadece
irem1057 Bende içemiyorum hiç 30 haftalık oldum kan değerlerimde sorun çıkmadı şimdiye kadar besinlerden almaya çalışıyorum bilmiyorum sonradan sıkıntı olmaz inşallah
Egeliburcu CeydaST gebeligimde hap mideme dokundu içemedim doktorumla bi 15 gün sonra randevum var söylemeliyim
Egeliburcu Rabbim sağ salim evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip etsin bi ben böylemiyim diye bisey olur diye korkuyordum icim rahatladı 🥰🥰
Bennomuyum kubraselcuk banada mesela gece içince dokunuyor 7 8 gibi içiyorum günde iki defa içmemi söyledi doktorum sabah acta içemiyorum yine dokunuyor onuda öğlen 1 2 gibi içiyorım
Feyzaclk Egeliburcu ben demir ilacı ictigim halde sabah aksam demirim eksik. Bu da çarpıntı halsizlik sinir yapıyor. Tahlil yaptırmadan bırakmayın
Maras46konya-00 Doktor bana verdiğinde değerim iyiydi ben de hiç kullanmadım ya ilaç en hassas noktam yapamıyorum kötü oluyom
Elf69 Egeliburcu bir süre içtikten sonra vücut alışıyor bende başlar da çok kötüydüm ama sıktım kendimi devam ettim içmenizi tavsiye ederim herkese, sonuçta doktorlar boşuna vermiyor