Merhaba arkadaşlar ben 31+2 günlük gebeyim. İlk gebeliğim ve yaşım 20. Panik atağım var ve günlerim azaldıkça doğum korkusu basıyor aklıma geldikçe korkuyorum. Normal doğum yapamamaktan korkuyorum panik oluyorum düşününce bile panik atak tutuyor sezaryen mi yapsam diyorum bazen kalp kapağımda esneklik var bide bazen ağrı sızıntı oluyor panik atak tutunca da çarpıntı oluyo doğum sırasında bişey olur diye de korkuyorum. Napabilirim sizce bi tavsiyeniz var mı.