Selinm1 her emzirdikten sonra 30 cm a bir ölçek şeklinde mama verebilirsiniz bu şekilde hazırlayıp doyunca zaten almaz gazını da çıkarıp uyutursunuz alışır emmeyi bırakır falan diyen çok olur merak etmeyin alışmaz isterseniz şırınga ile verebilirsiniz aç kalıp ağlaması kilo kaybetmesinden daha iyidir ben şahsen doğum yaptıktan sonra ilk 15 20 gün süt geldi kendini topladı etti mama vereceğim mamaya asla karşı değilim ☺️