Tolga Sevgili anneler 17 haftalığım. Hiç ilaç kullanmıyorum. Sadece ilk 2 ay folik asit kullandım o kadar. Doktorum hiç ilaç vermedi.normal mi. Vitamin demir VS kullanmıyorum hiç
Emell Tolga dr a danış ama takviye multivitaminler her zaman gerekli 👍 ben balk yiyemedigim için dr bana omerali imom verdi 24.haftadayim ve hala kullaniyorum
Duyguuuu Tolga Benimde doktorum istemiyor. Ama takip edildiğim saglik ocağı her ay çağırıyor doktorumda tahlillerinde bir sıkıntı var mi diye soruyor. Siz saglik ocağına gidiyor musunuz?
Tolga Denisss ikili tarama testi dışında tahlil yapılmadı. İlk 6. Haftalık iken kan testi yapılmıştı normaldi herşey
Esa Vitamine 25. Haftada başlamıştım mide yanmasına iyi geliyor diye vermişti demir ilacınıda 30. Haftada başlamıştım öncesinde gerek görülmedi sanada gerek görmediği için vermemiş olabilir
Denisss Tolga arkadaslarin dedigi gibi gerek gorulmemis olabilir degerler normalse.. benim d vitaminine baslandi mesela ciddi anlamda eksiklik goruldu cunku
Seden Başlıkta acil demişsiniz ama acil bisey yok burda, normal mi diye bize sorana kadar doktorunuza sormaniz daha doğru olur sizi en iyi o bilir
Duyguuuu Tolga Saglik ocagina takibinizi yaptirtmaniz lazim çünkü aşı olcaksiniz tahlilleriniz gebelik boyunca yapilcak daha sonra bebek icinde takip edilceksiniz