Buseufuk1531 Hanımlar merhaba sezeryan olalı 4ay oluyor nerdeyse ve göbeğim ve selülitim var bundan kurtulmak için bölgesel incelme varmış bazı yerlerde buna gıdebılırmiyim. ? Yoksa tam 6 ay beklememmmı gerek
guzelanne01_ Buseufuk1531 bekle canım bol bol emzir su iç yapabiliyorsan yürüyüş yap Sonrasında gitmezse diyetisyen yardımı alabilirsin
Sila66 Buseufuk1531 göbegım yok ama sarkma var hafıf bende dusunuyorum 😮💨 ve bu catlaklara ne yapmalıııı ya🥲
Buseufuk1531 guzelanne01_ su içerek gider mi bu koca göbek 🥲yuruyus hıc yapamıyorum eh bı evın ıcınde o kadar
Buseufuk1531 Naznaz123 cok fazla degıl sey dusundum bu koca gobegı korse morse goturemez dıye fazla takmadım nefessım kesılıyordu sankı onu gıyınce