2022ayti Kızlar serklajlıyım. Hamileliyim boyu çok az hareket etdim, proqestron fitil kullanıyorum her gün 2 defa. Yani bu şartlarda normal doğum nasıl geçer acaba, ben korkuyorum açıkcası. Doktoruma sezeryan istediğimi bildirdim. Sizce doğru karar mı?
Hnd3535 2022ayti zaten normal doğuma yatkın oldugun için serkalaj yapılmış. Dikişlerin alınınca rahim güzelce açılır ve normal doğum yaparsın. Normal doğum gibisi varmı. Sezeryan bildiğin ameliyat hem senin konforun ve hem bebeğinin konforu için en güzel normal doğum 🤰