Zehraninincisi burda bi kere daha görmüştüm yerleşme kanaması diye,ben ilk defa duydum yerleşme kanamasını,hatta onada demiştim emınmısın o kanamanın anlamı omuymus diye,gebelıgın ilk haftası kanama olursa ben yolunda gitmeyen şeyler var demek oluyo diye bılıyorum,sekız haftalık hamılegim ne bır kanamam oldu ne bı lekelenmem