ilknur_00 Benim bebeğim sağda aşırı tatlı şeyler ve meyve yiyorum tavuk asla yiyemiyorum yumurtada şimdi biraz yiyebiliyorum 20 haftalık olduk hurafelere göre erkek ama 18 haftada kız denildi yinede alışveriş için detaylıyi bekliyorum 😅🤷
Aysee1123 ilknur_00 Benimki solda. İlk 3 ay hep tatlı yedim, tiksinme kusma yaşamadım. 19 haftalık. Benimde kız 🌸
Poncik38 ilknur_00 benimki de hurafelere göre erkekti. Dediginiz gibi sadece meyve tatli felan yiyebiliyordm. Etten tavuktan tiksiniyodum. Kız bebeğim 🥰
ilknur_00 Aysee1123 sağda ve çok aşağıda ilk haftalar çok zorlandım belki biraz yukarı çıkar da mesaneye baskı yapmaz diye bekledim malesef ama hareketleri çok hafif