Kızlar geçen akşam hastaneye gittim kontrole doktor nst bağladı sancı çıkmadı dedi bı haftaya kadar doğum başlamasa gel diye , kaç gündür bel ağrısı ve yalancı sancı dedikleri kısa ağrılarım oluyordu , az evvel lavaboya gidince kanamam oldu ilk gebeliğim korkuyorum lütfen yardım edin kızlar tecrübeli annelerim