Ceydaaa Bugün doktor kontrolüm vardı 34. Haftama girdim doktor bebekte bir çok anormallikler gördüğünü söyledi bağırsak genişlemesi midede küçüklük akciğerinde kist var denildi yarın konsey toplanacak dedi doğum sonrası ameliyat olabilir ama ne kadar yaşar bilemeyiz dedi. Detaylı ultrasonda kalp ve bağırsakta prlaklık çıkmıştı onlar geçmiş ama bu haftaya kadar bu kadar şey nasıl görünmedi anlamıyorum dua edin doğuma kadar geçsin 5 yıllık evliyim tüp bwbekle hamile kaldım inşallah yarın iyi haberler alırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gulayse0233 Ceydaaa geçmiş olsun . Umarım sağlıcakla alırsınız bebisinizi kucağınıza . Gun dogmadan neler doğar . Sıkıntı yapmamaya çalışın bebek de etkilenmesin inş hersey gönlünüze göre olur Rabbim kimseyi evladı ile imtihan etmesin (amin) 😇
Fatmanur68 Ceydaaa inşaallah sağlıklı haberler alırsın canım benim bu aya kadar nasıl görmezler bu kadar sorunu anlamadım insalah yanılıyolardr sen içini ferah tut
Ceydaaa Fatmanur68 bende onu anlamadım basıl göremezler gelişimi ayına göre uyumlu işte diğer sıkıntılar çoktı inşallah bugün kontrolü yapan doktor yanılır
Ceydaaa Rabisaliiii herzaman gittiğim doktor başka perinotologa yönlendirdi perinatoloji uzmanı gördü