Benbendegilim Yarın 34 haftalık olacağım bugün sabah çok çok aşağıda hissettim hareketleri ve normalde hiç durmayan sürekli hareket halinde olan bir bebekti ama sert hareket hissedemedim hiç hep hafif dokunuş gibi belli belirsiz hissediyorum normal mi
itsferu Benbendegilim ben de hep aşağıda hissederim hareketlerini, 29+4. Doktor ultrasonda bebeğin kafası yukarıda olduğunu söylemişti ve galiba hala yukarıda 😁 bi doktora gidin isterseniz, içiniz rahat olur en azından..
Brcakbss1602 Benbendegilim 32 demin sonra bende artık eskisi gibi yoğun ve sert hareketler hissedemedim şuan 35 olduk doktora sorduğumda çocuğun yeri değiştiği için ve büyüdüğü içn hareketleri kısıtlanıyor yeri kalmıyor demişti yani normal günlük azda olsa hareketlerini dinlemeye bak hiç etmiyorsa sıkıntı var
Benbendegilim itsferu benimki 29. Haftada dönmüştü şimdi hareketlerini hissediyorum ama çok hafif ağrım sızım da yok bilemedim ne yapacağımı
Benbendegilim Brcakbss1602 çok şükür hareket ediyor ama daha düne kadar baya sert hareket ediyordu şimdi dokunuyor gibi sadece
Brcakbss1602 Benbendegilim bende çok kafaya takmıştım bunu gün boyunca hareket etmediği de oluyor sabah uyandığımda ilk işim hareketini hissetmem yattığımda da aynı şekilde hareket ettiğini hissetmem yoksa içim rahat etmez
Benbendegilim Brcakbss1602 sabah akşam aşırı hareketliydi bir anda böyle olunca insan ister istemez korkuyor
Brcakbss1602 Benbendegilim evet ama zaman yaklaştıkça o eski hareketleri olmuyor Buda ister istemez korkutuyor ben de öyleydim