Kendi calistigim haatanede takipli oldugum doktor haber vermeden doguma 3 hafta kala ayrildi ve ben kala kaldim 😞 ben bezmialemde calisiyorum ama dogumu suan cam sakurada dusunuyorum sureyya kaplan seyhan isimli doktordan randevu buldum suan secim yapma sansim kalmadi nasil bi doktor icinizde bilen var mi bide cam sakurada islemler nasil yuruyo yani beni muayene eden doktor mu yapicak sezeryanimi ben 38. Haftaya ayarlamistim kendimi yaparlar mi o haftada tecrubelerinizi yazar misiniz