Seymanurbozdag12 Kızlar 8 haftaligiz aşırı halsizim yemek bile yapamıyorum siz nasılsınız normal mi ?🥺
Ginger_ Seymanurbozdag12 ilk 3 ayım full halsizlik ve uyumakla geçti gayet normal sonra geçiyor ikinci trimester süper oluyor
[silindi] Seymanurbozdag12 gayet normal ilk uc ay vücut hamilelige alismaya calisirken halsizlik uyku vb olabiliyor sonra geciyor 3 ile 6 ay arasi en rahat donem dedi doktorum cidden de öyle.
Ginger_ _emineyavuz çok geçmiş olsun canım erkek mi bebiş genelde erkek olunca böyle oluyor diye duydum hep
[silindi] Seymanurbozdag12 bir de dahiliyeye gidip degerlerinize de baktirin bazi degerler dusmus olabilir.