Bebgm35 benim 7.54 çıkmıştı dert edilecek bişey değil merak etmeyin ama ilaç yazması lazım size yazdığı ilacı bir gün bile aksatmadan içmeniz gerekiyor çocuk için. Bebekte gelişim geriliği yaptığı düşünülüyor tsh değerinin. İlerde kalıcı olursa da bir sıkıntı yaşamazsınız ama ilaca bağımlı yaşamak zorunda kalıyor insan