Merveaygl Merhaba hanımlar 25 haftalık hamileyim perinatoloji ultrasonunda bebeğimin sisterna magna denen kısmın 10.03 olduğu çıktı. Genetik bi hastalık olabilirmiş. Siz böyle bi durumla karşılaştınız m.
esraveduru Merveaygl bana da aynısu söylendi. Siz doğum yapmışsınızdır nasıl bebeğiniz şu an bir problem yoktur inşallah