_emineyavuz Kızlar bugün tetonuz aşısı oldum kolumu kaldiramiyorum normal mi sizde de böyle oldu mu ?
Kbraoguz _emineyavuz ben aşıyı olalı 2 haftayı geçti hala kolumda şişlik var az da olsa ilk iki gün çok ağrım oldu sonra ağrı geçti ama şişlik kaldı
_emineyavuz Aaa122 ayy nasıl acıyo oğlum da gelip koluma dokunuyor çocuk bilmiyo ki acidigini teşekkür ederim canım