Selink ben hamilelikten önce de kullanıyordum. Devam ediyorum kullanmaya. Değer çok düşük ve yüksek olmamalı. O yüzden ayda bir tsh değerine baktırıp dozunu ayarlatmalısın canım doktora. Ama ihmal etme. Düşüklere ve çocukta zeka geriliğine sebep oluyor. Bendeki yan etkisi aç karnına alınca var olan bulantım daha da artıyor. Ama sonrasında bir şey yiyince geçiyor. Yemekten en az yarım saat önce alınmalı. Sabah aç karnına alınmasını önerdi doktorum. Bu hormon beyin tarafından sabahları algılanıyormuş.