a_yse12 Kızlar aşırı halsizlik var hiç bişey yapasin gelmio uyumak istiom hep bide sol bacağım berbart agrio normal mi acile gitmem gerekir mi
didemkose a_yse12 a_yse12 merhaba 9+4üm bende sizin son adet tarihiniz nedir acaba, uyku hali bitkinlik bende de var hiç bir iş yapmama ruh hali geçecek inşallah
Kediannesi1 Uyuyun dinlenin sizde sersemleşiyorsanız ılık duş ve taze meyve suları iyi geliyor geçici bir süreç olduğunu düşünün pozitif olun
Miniksercem69 a_yse12 aynıyız sizinle benimde öyle kendimden geçiyorum sanki bi bitkinlik yorgunluk bı sersemlik uzandıkca kalkasım gelmiyor kendimi cok salmamaya çalısıyorum bu süreçlerin bi an önce geçmesini bekliyorum :)
Ece56 a_yse12 9 ve 10 bende de böyle geçti. Hem bulantı hem halsizlik. Şu an 11 deyim daha iyi hissediyorum geçen 2 haftaya göre. Merak etmeyin moralinizi yüksek tutun bol bol dinlenin bence.